RESEPI NASI DAGING NOXXA MUDAH

Myresipimudah - hari ini saya kembali memberikan maklumat tentang RESEPI NASI DAGING NOXXA MUDAH yang perlu anda cuba. Anda boleh memperoleh resipi masakan ini dalam kategori .

Langsung saja berikut adalah butiran lengkap mengenai RESEPI NASI DAGING NOXXA MUDAH yang perlu Anda ikuti.


NASI DAGING NOXXA

Memasak nasi daging jadi mudah dengan PC Noxxa dan perencah Nasi Daging IMAN (gambar perencah Nasi Daging Iman lupa nak ambik, saya ambik gambar perencah Masak Hitam Kashmir IMAN)
  1. 1 kg daging - dadu besar (anggaran 2 inci). HP 40 minit
  2. Set stir fry. Tumis perencah Nasi Daging hingga pecah minyak. 
  3. Masukkan air rebusan daging secukupnya. (1kg = 8 cwn beras basmathi, air 10 atau 11 cwn. Guna cwn PC). Biarkan air mendidih.
  4. Off kan PC. Masukkan beras basmathi dan daging rebus. Kacau rata.
  5. Set LP 7 minit. Cukup 7 minit, release pressure. Gemburkan nasi guna garpu kayu. Then keep warm.




itulah RESEPI NASI DAGING NOXXA MUDAH ala saya semoga resipi ini boleh bermanfaat untuk anda dan selalu kunjungi blog saya ini kerana saya akan selalu update resipi-resipi terbaru untuk anda.